Enter your email address:

Semua fail di dalam laman ini adalah untuk tujuan pra-dengar sahaja. Sila hapuskan fail-fail ini dalam tempoh 24 jam selepas dimuat-turun. Berikan sokongan kepada artis dan pemuzik dengan membeli salinan yang asli. Terima kasih!

Ludacris – Battle Of The Sexes [2010]

Labels: ,


Ludacris – Battle Of The Sexes [2010]

Released: March 9, 2010
Genre: Hip-Hop

Track List
1. Intro
2. How Low
3. My Chick Bad Feat. Nicki Minaj
4. Everybody Drunk Feat. Lil Scrappy
5. I Do It All Night
6. Sex Room Feat. Trey Songz
7. I Know You Got A Man Feat. Flo Rida
8. Hey Ho Feat. Lil Kim and Lil Fate
9. Party Ho Mo Feat. Gucci Mane
10. B.O.T.S. Radio Feat. I-20
11. Can’t Live With You Feat. Monica
12. Feelin So Sexy
13. Tell Me A Secret Feat. Ne-Yo
14. My Chick Bad Remix Feat. Diamond, Trina and Eve
15. Sexting (Bonus Track)

Download
http://www.megaupload.com/?d=K2G3FOJY


Support Me By Click This Ads.Thank You

0 comments:

Post a Comment

Post a Comment